Redan resultat!

Har nu kört ganska strikt utan kolhydrater och kommit igång med träningen, tycker att det nästan e lite kul att gå till gymmet:) Så efter en vägning i morse ser jag att jag tappat 1,8 kg! Jag är sjukt pepp att träna mer och äta nyttigt och tappa i vikt och det funkar uppenbarligen.
Imorgon blir det gymmet igen för en konsultation med en personlig tränare. Fråga lite om matvanor på lchf och vilka olika övningar man kan göra för att min nacke, axlar och rygg kan bli bättre efter lång tid med svinont i nacken och axlarna. Sen träning en timme:)

Rättelse, märkte att jag skrivit fel på första träningsinlägget, min startvikt var inte 94,8 utan ska vara 95,8 kg. Men efter 1,8 ner så ligger jag nu på 94 kg. Bara 23 kg kvar!

Nu blir det snart lunch och en kopp kaffe:)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0