Inbillning eller inte?

Tyckte jag såg i morse att fettet på magen minskat lite. Lite smalare efter 3 kg. Kan vara inbillning men känslan att kunna känna så är överväldigande. Helt underbart att jag äntligen kan känna mig snyggare än vanligt och allt med hjälp av LCHF och träning. Visst, inte överdrivet mycket träning men rör iaf på mig mycket mer och är på gymmet iaf 2-3 ggr/vecka.

Jag vet att man egentligen itne ska väga sig för ofta men vill vara säker på att jag gör rätt med kosten. och ser ju lite resultat hela tiden. Känner mig mer pepp för framtiden, till sommaren kommer det bli roligare att ha bikini, klänningar, klä upp mig och ha bara armar oftare.

Men imon blir det slut på vecka 2. Eftersom det idag är onsdag och jag vägde 93 så kan jag tänka mig att det är vikten imon också. Ska även måta med måttband imon.

Idag blir det promenad till stan, träffa Lisa och köpa strumpor (i mängder så tvättmaskinen tydligen äter upp dem).
Promenad till Maxi, promenad hem. Gym ikväll:)

Hejsvejs till alla och till 3 kg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0