En vecka avklarad!

Yes, vecka 1 avklarad!
Vecka 1 viktnedgång: 1,8 kg.
Nuvarande vikt: 94 kg
Känns bra att vara igång nu!

Jag hade inte direkt något mål förra veckan då jag itne visste huruvida dieten skulle fungera men denna veckan blir målet 2 kg. 10 veckor med 2 kg så är jag fit till sommaren. Så ska iaf försöka. vet itne riktigt hur dieten ställer om sig efter några veckor.  Förhoppningsvis fungerar det som jag vill och håller sig stadigt, 2 kg i veckan.

Idag blir dte gymmet och en promenad i det fina vädret!:) Sen lunch med blomkål och kassler och tvätta kläder som en galning.

Har dessutom fått aktieutdelning från Volvo på 240 kr så känns som en bra dag idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0