Låt mig prata till pu.....

För helvete, att diskutera, eller ens försöka diskutera med en grupp på fyra där två av dem inte kan låta en prata till punkt är som dockteater med Thorsten Flinck, det mer horribelt och extremt segt. Sitter och försöker få fram några bra argument och blir avbruten konstant av de andra två som maler på om sina egna arbetserfarenheter och allt dom gjort i sitt liv praktiskt taget. Blir mer och mer irriterad och till slut säger jag ingenting. Tack för en givande diskussion, assfaces!

Nu ska man sitta och försöka sammafatta diskussionrn men kommer fan itne ihåg vad som sagts då det enda som ekar i huvudet är "När jag jobbade för Kenneth Blaha blaha i några månader på det hemmet så...". Kom till sak är cokså något som vissa borde träna på. ett utlägg över deras eget cv är inget jag behöver veta och defintivt itne när det itne ens hör till saken.

Nu ska det iaf pluggas och städas. Tänker även börja införa dagens bild igen vid behov.
Dagens bild

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0