Kärleksförklaringar 1 & 2

1. Har lyckats komma igång och arbeta som regissör tillsammans med Bengan för Halmstadspexet vilket är något jag aldrig gjort innan. Ser mycket potential för storyn och skådespelarna, definitivt:) Behövs bara lite ändringar i själva manuset men d e därför jag å Bengan finns. Det blir kärleksförklaringar och mysterier hit och dit så kom gärna å kolla på någon av föreställningarna, den 24 april har jag för mig, 30 april och en höstföreställning också tror jag.
Ska allt tvinga dit mina nära å kära. När jag äntligen har tagit på mig en uppgift som jag aldrig gjort innan så ska ni banne mig se mitt resultat också!

Nu till min andra punkt med kärleksförklaringar. Har en sådan dag när allt och alla är snälla, söta och bara bra människor. Ska därför lägga bitterfittan på hyllan för idag och förklara för de bästa varför de är de bästa. Känn dig hedrad om du är med!


Frida: Min underbara vän som jag träffade genom en gammal pojkväns bästa vän. En av de bästa tjejer som finns i Gbg. Den tjej jag längtar mest efter i Gbg. En av de vääääldigt få som har hälsat på mig i Halmstad och som allltid är rak och ärlig. inga konstigheter *citerar Färjan-Håkan och skäms*. Hon lär mig vettiga läxor om livet:)
Typiskt:
1. Sticky Fingers
2. Göteborg Rapé;)
3. Olika hårfärger


Bengan: Kan man va roligare och mer omtänksam än denna människa? Lyssnar alltid, finns alltid där för en. Utan henne i Halmstad och världen hade jag känt mig rätt så ensam.  Diskussioner om feminism och problem e alltid lika roligt:) Killar har en stor del i alla samtal också^^ En dag utan Bengan är en konstig dag. Självklart INFO.
Typiskt:
1. Vinkvällar
2. Kafferep
3. INFO


Hampus: Min mest nyfunne vän som jag bara känt sen september men ändå träffar flera gånger i veckan. Kan prata om allt och jag vet att du alltid finns där och lyssnar på mig. Utan Hampe hade livet varit lite tomt. Har lärt mig spela FIFA och hur man gör tsatziki:) Självklart INFO!
Typiskt:
1. Cod2
2. Öl
3. "Jaså?"


Tess: Haha, hon kan få mig att skratta. Ibalnd med henne, ibland åt henne! Impulsiv, oblyg och inte ett dugg pryd vilket är varför jag umgås med henne. inga samtalsämnen är tabu! Hon finns alltid där för en och är lika lat som jag;)
Typiskt:
1. Tetra-vinet
2. Ägg
3. Alltid pengar kvar i slutet av månaden


John: Denna lille man har definitivt för många hästar hemma. Kan alltid få en att skratta och bara genom sitt "heeeeej" så blir man glad. Även denne vän är opryd vilket är sjukt kul och bra. Självklart INFO!
Typiskt:
1. Aldrig sover?
2. Sjuka hemsidor
3. Förklädet


Emma: Vi har så otroligt mycket gemensamt när det gäller personligt. Vi har våra interna skämt som ingen fattar. Hon ställer upp och är något fel så får man veta det. Fest är aldrig fel med denna tösen:)
Typiskt:
1. Sience Fiction
2. Posera
3. Promenader


Klara: Den sötaste tjejen i världen! Även om vi inte träffas så ofta längre så är det alltid lika kul när vi väl gör det. Hon har hjälp mig ur många urspårade hjärnspöken jag haft:)
Typiskt:
1. Uteplatsen hos henne
2. Rosévin
3. Stockholmare;)

Nu har jag andra som också förtjänar kärleksförklaringar men det tar sån förbannad tid då. Jag älskar er iaf, allesammans!

Glöm inte, Delle ain´t no hater:P Hoppas jag glädjade någon av er iaf.
So long suckers!

Kommentarer
Postat av: frida

Olika hårfärger??? haha låter som att jag skulle vara punkare typ ju haha.

2010-03-10 @ 15:57:43
Postat av: John

Hahaha, Måste börja läsa din blogg oftare! Blir ju riktigt glad när man hör att man kan underhålla lite. :)



Dock inte helt sant att jag aldrig sover, jag sover bara lite "off-sync" med alla andra. :) Borde skriva nått om dig dock inte nu... orden sviker mig litta för tillfället, men det kommer.



Au revoir, Mademoiselle.

2010-06-02 @ 01:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0