Nattens äventyr: Undergång

Japp, nu har jag "äntligen" dött i en dröm och jag dog itne på riktigt. Vaknade väldigt ängslig och trodde att jorden ska gå under idag. Så, drömmen handlade om:
Jag får höra att jorden ska gå under snart, solen skiner jättestarkt. Solen börjar gå upp samtidigt som den går ner (typ 2 solar) och plötsligt skapas två jättestarka solstrålar som bränner sönder hela jorden, när den kommer mot mig blundar jag och vägrar titta. Alla brinner upp/slaktas och jag överlever, sen kommer en av de största vågorna jag någonsin kunnat drömma om eller sett/hört om, även på film. Jag lyckas överleva vågen genom att hålla i en fastskruvad bänk. Alla som överlevde ligger och e omtumlade, firar att vi överlevt, då kommer nästa grej som blir mänlsighetens undergång, folk äter allt de ser, så fetma ska döda mänskligheten. Lyckas ta mig undan och räknar ut att hela jorden kommer sprängas totalt. Jag och en kompis bestämmer oss för att ta livet av oss, hinner inte, blundar och hela planeten exploderar. Allt dör. Vaknar...

Helt sick. Såg ungefär ut så här när solen strekte allt!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0