Förbannad, at last!

Folk säger att de aldrig sett mig riktigt förbannad. Om ni vill se det så kolla på mig nu. Jag kokar av ilska, samtidigt som jag skrattar åt det patetiska lilla livet. Om man vill skaffa vänner och bry sig om folk sitter man itne och kallar mig naiv och korkad och pissar på mitt privatliv. Och dessutom säger att man gör dte för att man bryr sig för det är totalt jävla bullshit! Bränn dina egna broar till att ens få vänner när du snackar skit och lägger dig i saker som inte berör dig. Har inte bett om råd, du är itne min relationsrådgivare eller psykolog. Gaaah, e så förbannad så jag itne vet var jag ska ta vägen. Om jag ser honom någonstans ute, på fest eller dylikt så kommer det smälla... The bitch is back typ:P Har för första gången sagt Fuck off till någon. utan några som helst tvivel eller funderingar.

Ajja, snart e d personalmöte, sen chill ikväll. Fick iaf världens bästa tjejkväll igår, precis som förr, jag å Bengan käka, drack massa, snacka om allt och hade askul. Även ett trevligt sällskap av Malin och Anna. Kunde inte varit en bättre kväll:D Sitter djupt i hjärtat! <3

Nu blir det Hills:)
So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Ada

Hej!

Jag googlade socialrätt och hamnade på din blogg av någon anledning.. :) Jag ska läsa det i höst på HH, och jag undrar om det är så svårt som folk säger att det är? Var det värt det?

2010-07-07 @ 13:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0