Bitterfittan har vaknat

Vaknar och ser och hör hur dte ösregnar ute. Då ska man såklart dessutom tvinga iväg sig själv, det första man gör, till katterna och mata och plocka bajs. Jippie... Hade det varit okej väder hade det inte varit några problem men nu, nä fyfan. Ska dessutom tillbaka vid 6-tiden. Jippie igen...

Har stört mig på ungefär allting idag.

Nr. 1: Allas politiska åsiktsvädringar på statusuppdateringarna på Facebook. Man måste inte nämna i alla uppdateringar att man är moderat/sosse/kommunist or whatever! Och dubbelmoralen där, när ni klagar över att det stått nån vänstersnubbe och delat ut flyers, då är dte att trycka på andra sina åsikter, sprida propaganda. Men när ni själva skriver att ert parti gör si och så och förbättrar blaha, ja då e d minsann ingen som ska klaga. Då blir man väl avrättad eller får mjältbrand på posten... Så fort dte händer nåt bra så är det ert partis förtjänst, nåt illa så är dte någon anans parti som sågas. Fan, håll allt politiktjafs för er själva. Så trött på hela diskussionen när alla partier ändå har snarlika mål och åsikter... Fuck you!

Nr.2: Min lägenhet ser ut som skit. Enbart mitt eget fel men orkar fan tien städa. har ingen plats för sakerna iaf. Kan lika gärna vara disk överallt.

Nr.3: Mitt hår! Va e d för jävla fel på det?! Blir fan nya extensions snart. pallar inte att hata min egen frilla/mitt hår längre..

Vill agg-supa ikväll. Men d ska jag inte!
So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0