Att arbeta med sig själv

Känner att det, sedan förra inlägget, behövs ett uppsving i mitt humör och självförtroende. Självhjälpsböcker har jag itne mycket förtroende för dock då jag läst boken "Deting för singlar". Har nog aldrig blivit så förbannad. Vilka typiska könsstereotyper, tjejer är alltid så, killar är alltid så. Nope, inge bra idé. Blir mestadels irriterad på hela grejen. Men det behövs definitivt någonting som dödar de små tomtarna som gräver sina maskhål i hjärnan på mig. Har några idéer som kanske kan hjälpa detta:
  • 3 komplimanger om dagen till sig själv
  • Alkohol
  • Självhjälpsböcker
  • Hitta ett nytt intresse
Får la försöka göra nånting åt saken iaf. Efter ett långt morgonsamtal vid halv 5 så fick jag lite perspektiv på allt. Man förstör itne bara för sig själv utan för andra också. Vem vill umgås med en jävla lipsill typ?

Anyway, hade en gigantiskt rolig examensfest. Först Tradecenter med buffé och vin. 40 socialpsykologer i en lokal kan inte sluta bra:P Men blev hemmafest sen, och då vare drag. Jag och INFO som vanligt typ. och lite socialpsykologer. Slutade med en trasig förnsterbräda, en bag in box upplimmad på kylskåpsdörren och kapsyler i sängen. Tackar iaf alla för en helt underbar kväll, även om lsutet kunde varit liiiite bättre. Ingen baksmälla iaf:)

Har inte klagat så mycket på Kissie på senast. Kan bara säga att hon hade passat bättre som matta i mitt kök än som videobloggare. En sån matta som suger upp allt man spiller ut och blir trampad på utan att säga ett ord. Vit och liten e hon ju iaf... ungefär som min nuvarande köksmatta. Badrumsmatta funkar också, mattan som suger upp piss som killar inte droppat av på fester.
Damn, that felt good!
När jag ändå har flamman uppe (eller vad man nu säger) så blev jag dumförklarad av en telefonförsäljare med världens fulaste dialekt (inte skånska). Någon krämig långsam stockholmska. Han säger att jag e dum som inte vet var jag har mina pensionspengar och att jag ska betala 50 kr/månad för att få nåt jävla fond-tips. Sa artigt nej tills han säger att jag e dum i huvudet. Då fick han ett tal han sent kommer glömma. Den lilla fittan kommer aldirg få nåt annat jobb, möjligtvis genom samhall för bokstavsbarn...


So long suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0