3-årsjubileum

Ja, då har man varit singel i 3 år nu då. Känns på sätt och vis ganska skönt med tanke på hur förhållanden och relationer alltid går åt helvete nu för tiden.
Gräset är grönare på andra sidan, om det så gäller singellivet eller hur killar behandlar en. Vill inget annat än att åka hem och bara umgås med mina föräldrar nu, eller hälsa på morfar i dalarna som måste opereras i nästa vecka. Orkar inte med att folk försöker göra mig svartsjuk, spela spel för det enda de gör är att såra mig, såra mig nåt så in i helvete mycket. Sluta spela spel med mig. Orkar inte mer nu. Börjar oinse det bästa med att vara renrasig singel nu, ingen som sårar en, som sätter såna jävla griller i huvudet på en.

Blev bajsad på av en mås höromdagen också för den delen. mitt i huvudet för den delen cokså. Inte det bästa minnet som satt sig på skallen. Oj va rolig jag va där...

So long fucking suckers!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Ja kommer jue nästa sönda, då bliru glaaa igen=) o nej kärlek e inte sit, du har bara inte funnit den rätte! som sagt jag kommer jue nästa helg=)

2010-07-17 @ 16:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0