Student/drägg/ofräsh

Student: Eftersom man nu läser sista terminen på högskolan i halmstad så måste man ju ta tag i sina studier och göra det med måtta. Projektarbetet med Joanna går sjutk bra, mötet med bossen för organisationen var tillmötesgående och kommer tycka d e spännande med lite projektledning:) Kan ju itne bli bättre. Då vi itne har något speciellt att göra till nästa vecka, förrän onsdag, så passar man på att fira sin sista termin med studentfester.

Drägg: Hjärtslaget är en sjuuukt rolig studentfest för universitet- och högskolestudenter i Sverige. Startar idag kl 13 eller va d nu e, men mjukstarta i onsdags. Shit, blir tredje dagen med fest idag. Lördag blir det fest likaså. Schemat för fredagen ser la ungefär ut såhär för Null with a silent K:
Morgon: Dricka öl, chilla
Lunch: Pommes, korv och öl
Efter lunch: Incheckning på kåren
Eftermiddag/kväll: Fest, fest, fest
Natt: Fest på kåren

Kan det bli goare liksom?
Så ja, denna helgen skall jag vara ett typiskt studentdrägg. Då många tror att allt vi stundeter gör är att supa så ska jag glädja er med att göra detta hela helgen. Sett fram emot denna helgen så sjukt länge! Planerat sedan i höstas så Thorax, ni har säkerligen gjort ett helt underbart arbete!:D

Ofräsh: Efter onsdagsfesten på Kåren och en sykväll med Hampe, John, Bengan, Karlsson och Sebbe på torsdag så börjar man känna sig lite... ja, ofräsh, minst sagt. Men eftersom man enbart går runt i ovve i 4 dagar nu så e d la inte så konstigt. Men som student får man vara äcklig:) Det har min mamma sagt.

Holy yes, jag älskar mitt liv för tillfället. Inte mycket kan förstöra denna helgen. (detta var ingen utmaning, ingen ska försöka göra det bara för att jag säger att man inte kan)
Nu kommer snart Bengan hit och knäcker första ölen, jag likaså, för att vi kan det!
Nu vill jag ha ett glas vin!
So long suckers!

Mitt "hem" typ

Kommentarer
Postat av: Dr. IFT

Som student får man vara äcklig, det säger faktiskt alla och inte bara din mammma :)

2010-02-12 @ 10:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0