En helt vanlig måndag

Även om måndagar är den dagen jag helst vill ta bort ur almanackan för att man alltid vaknar med tvångstankar och självmordstankar ungefär, vaknade jag med ett leende på läpparna efter en helt underbar dröm. Kyssar och (nej ingen sexdröm) massa konstiga händelser. Att man sedan ska upp och plugga är la inte det mest peppande men blev rätt pepp när första låten man hör på morgonen e Bad Romance med Lady Gaga. Hoppa upp ur sängen nästintill.

För att vara sådär trälig och beskriva vad man gjort i helgen så ska jag tråka ut er med det:) bara för att helgen varit så bra. Fredag blev det jobb på Morfars och en ganska normal kväll, lördag blev det att hjälpa Hampus med plugget, fick mat lagad till mig och kolla film, sen jobba på morfars igen vilket dock itne va så jävla skoj. Massa små skitar som försökte fuska och gnälla och bokstavligt talat sno mina marker. De fick sig en släng av bitterfittan. Söndagen var ganska lik lördagen men plugg med Hampe, bjuden på mat och film, sen mys och snack med Favvo-bengan:) En underbarv avslutning på en underbar helg.

Nu kom Joanna så nu ska vi plugga.
So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0