Alla kan göra misstag

Misstag nr1
Jag som trott att jag var dödsdömd till singel för resten av livet utan några ljuspunkter. Det stämmer faktiskt inte. Bitterfittan i mig känner inte desperat över att klaga på mycket idag (eller senaste tiden) då saker och ting går min väg. Saker kan ändras till det bättre:) Seriösa snack e alltid lika kul att ha med människor men det är fanimej behövligt. Istället för att gå å grubbla och fundera och skapa sina egna hjärnspöken så tar jag upp det istället. Vilket, visst, kan skrämma människor en del ibland men bättre att ta saker när de uppstår. Har lärt mig detta av mina misstag. Och alla kan göra misstag, sa igelkotten och klev av rotborsten.

Misstag nr2
Att dricka vin och sedan dra till kåren på onsdagarna e alltid skoj, oftast iaf. Men varför envisas man med att alltid dricka en liten gnutta för mycket? Man har minst lika kul utan att dricka de sista 2 ölen efter 12 om man redan druckit en flaska vin ungefär. Nåja, vann iaf 250 spänn på blackjack så jag e nöjd. Måste dock börja dricka mindre mängder de gånger jag väl dricker. Imon skall detta införlivas med Klara, Bengan och Lina:) Tjejkväll med karaoke, vin och tjejsnack:) Ska bli superkul!

Misstag nr3
Att nämna mordhot i sin blogg. Med detta vill jag alltså mena att jag vill avliva Anna Anka.



Ska verkligen försöka blogga oftare men vill inte bara skriva typ "Idag har jag ätit en cheeseburgare". Kissie, det är ju din grej. bantningen behöver jag itne heller skriva om, för det gör jag inte även om jag borde. Men latte-diet, haha, hoppa och skit!

So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0