Slagsmål med dammsugaren

Skulle vara så duktig och dammsuga och städa hela lägenheten. Verkligen hela köret men blev så brutalt nerslagen av dammsugaren. För att förklara detta måste jag använda lite missuppfatta-så-blir-det-roligare-att-läsa-språk. Först vill inte sladden komma fram när jag drar i den, sen efter många om och men så kommer sladden och jag ska börja suga. Då hörs ett jävla ljud från dammsugaren och den börjar typ... tjuta. Ett visslande ljud ungefär såhär: Eeeeeeeeeeeheeeeuuuuuueeeiiiiiieee. Ungefär... Då har jag dammsugit upp en penna och en vinkork. Jag stänger av dammsugaren, tar av slangen och börjar titta- Peppan sitter fast i röret och vinkorken har fått ännu ett syfte, att täppa igen slangen. Börjar trycka på slangen så vinkorken kommer ut. Detta går itne alls så efter ca en kvart  efter många svordomar, skrik och tårar (inte riktigt tårar med nästan) så hämtar jag morakniv och tejp. Nu jävlar ska här cuttas. Skär sönder dammsugarsladden, får tack och lov ut korken och sedan pennan. Tejpar ihop skiten Islangen alltså, inte pennan och vinkorken) och börjar dammsuga igen. Då spricker tejpen och allt jag dammsugit upp flyger ut ur slangen ut på golvet. Jag slänger dammsugaren i golvet, hämtar tejpen igen. Använder nästintill hela rullen silverttejp (fast genomskinlig) och då kan man itne vinkla slangen hur som helst så blir jättesvårt att dammsuga soffan.

Jag hatar dammsugare!

Nåja, ikväll blir det iaf film med Hampus och Karlsson. Chill som fan. Skräck definitivt då ingen vågar titta på såna filmer själva:P

Har även en bild på min tatuering nu när plasten e borta. Zeldanörden i mig skrattar och hoppar av glädje!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0