Sex är personligt, oavsett ålder

Sitter och blir mer och mer arg på hur vissa kvinnor tänker när dte handlar om sex. Mammor i USA som lägger sig i sina barns sexliv. Självklart, en mamma bryr sig om sitt barn/tonåring och är livrådd för att hon skall bli gravid, få könssjukdomar osv. Sjävklart, kommer jag också vara den dag jag är mamma till en tonåring. Men att höra dessa mammor och hur Oprah och en sexolog näst intill dumförklarar ett fjortonårigt par som vill ha sex med varandra. De vuxna säger att dom itne vet vad dom vill, att killar pressar tjejerna till att ha sex, att ge oralsex enbart för killens njutning. Att kvinnan skall vara oskuld och itne ge "sin blomma" till någon bara för att hon tycker om honom för alla killar lurar ju tjejer i sängen. Eller hur? Ååååh, blir så förbannad så jag itne vet var jag ska ta vägen. Idag är det inte bitterfittan, utan feministen i mig som kommer fram.

För det första, varför vill de visa att flickor inte vill ha sex? Varför skulle vi tjejer alltid bli lurade in i allt? Sluta dumförklara oss, vi kan säga nej, vi har en egen vilja som vi går efter. Självklart, finns många fall där tjejen blir lurad, absolut. Men att säga att tjejetr inte vill ha sex "egentligen" är skitsnack!

Frö det andra, tjejer har lika mycket sexdrift som killar har. Ja, till er lycka nu killar så ska jag säga en sanning, TJEJER VILL HA SEX! Vuxna amerikanska mammor behöver ett wake up call och en rejäl påsättning. Tjejer visas upp som något som inte ska ha sex, inte vilja ha sex och vara rena inför när mannen ska gifta sig med henne och sedan ska hon skaffa hans barn. Lever vi kvar på 1800-talet eller? Ända skillnanden är väl att man inte blir lynchad om man suger av någon i detta land. Döttrar är inte en ägodel man bestämmer över och hur hon ska leva sitt liv, sitt eget privatliv. Tjejer vill och kan ligga lika mycket som killar och ska få göra det!
Det enda dessa mammor och amerikanska idiotprogram gör är att visa upp kvinnor som svagare och de skapar en bild av kvinnor som gynnar förtryck från män (kommer itne gå in mer på män och hur de fungerar, handlar inte om det). Klart som fan av kvinnor ses som det svagare könet när vi själva gestaltar oss som svaga och sköra små varelser som blir lurade och ska vara så fina i kanten att det snart blir en synd om tjejer säger "snopp" eller fiser.

Mammorna säger att en 14-åring inte vet vad kärlek är, vad sex innebär. Jag tror att det är enbart för att morsan själv inte fått ligga på 15 år med sin man då han e trött på hennes gnäll om att "älska" istället för att ligga. "Älsklingsgubben, kan vi inte ha lampan tänd, vill se mannen jag älskar med. Och kanske lite tända ljus och Barry White. Jag har aldrig varit med en annan man i hela mitt liv men du är den bästa älskare jag någonsin haft. ser jag tjock ut i den här?"
Mannen tänker (jag hejar på mannen i denna situation):
"Din gamla kossa, vi släcker lampan och tar helst en påse över ditt huvud så jag slipper se den misslyckade klippningen din syster gjorde häromdagen. Tända ljus... är det samma som crystal meth? Isf, go for it! Jag är definitivt den bästa du knullat med, har dock itne knullat med dig, för vi måste "älska" varenda jävla gång. kan man itne bara få ringa sina 5 jobbarkompisar, dra påsen över ditt huvud och sedan knulla skiten ur dig i alla hål så du håller käften och inser att du faktiskt gillar att knulla, din feta kossa."

Jo en sak till, som alla killar tänker: "Ring din syrra också, hon har sjyssta meloner..."

Tjejer vill ha sex, lika mycket som killar, om inte mer i vissa fall... Kvinnor måste sluta visa upp kvinnor som svaga och rena och oskuldsfulla. Om vi nu strävar efter att bli jämnställda med män, va fan, låt oss bete oss som dom också då!


Nu ska feminsiten göra kvinnosysslor, tvätta och diska och hon gillar det!
So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0