Hell yeah!

Nu har man flyttat över till den mörka sidan, gått över gränsen, hoppat hage i vattenpölar (eller nåt), hör och häpna, Erica Delle har tatuerat sig! Yepp, blev en zelda-triforce som jag alltid velat ha. Sitter nu i nacken, sjukt snygg. Tog en roadtrip till Gbg med Bengan och Stefan för att bengan skulle tatuera sig men fick en tid jag med, med en gång så nu sitter man här med plastfolie i nacken och blod runt om. Ser inte så mysigt ut just nu. Men damn, jag e helnöjd! Bild kommer upp snarast, så fort plasten e borta.

Woohoo, jobba morfars ikväll, ska faktiskt bli sjukt skoj, gillar personalen där;)

Fan, nu ser min lägenhet ut som hej kom och hjälp mig så blir städning nu innan jobbet.
Ses där det händer...
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0