Har vinden vänt?

Inatt gick jag hem från kåren med min kära Bengan och det blåser motvind på Laholmsvägen, på vägen tillbaka, bara 5 minuter senare har vinden vänt och det blåser motvind igen. Men det är ju ingen nyhet att det alltid blåser motvind på laholmsvägen...

Vinden verkar även ha vänt när det gäller känslorna och lovelife. Jag tycker om någon som tycker om mig, som myser med mig, som jag har skitkul med och som är snygg som få;)
Har haft en sjujävla otur och blaha senaste två åren men verkar ha vänt nu. Äntligen, är minst sagt på tiden. Hoppas bara att inte alla vet om allt för det brukar vanligtvis förstöra saker och ting.

Sååå, idag blir dte tvätta och kafferep och skvaller med min kära Bengan. Ikväll, bara lugnt och skönt:)

Vinden har vänt, hoppas bara itne mitt kärleksliv är som laholmsvägen, motvind var man än går.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0