Haloween-fittor

Dagens outfit fick sig en känga förrförra inlägget. Tänker därför inte börja tjafsa om det mer nu utan om en annan jävla skitsak som stör mig. Bitterfittan i mig kom fram idag när jag tänkte över alternativen till haloween-klädsel. Som tjej har du alltid möjligheten att klä dig porrigt på haloween. Varför är dte så? Borde jag itne få klä mig porrigt när som helst? Och varför ska man klä' sig som en jävla slampa  bara för att d e haloween. Själv anser jag att den bästa utstyrseln är tv-spelsfigurer och itne bara Lara croft och andra små spel-slampor, utan Super Mario, Link (mmm kommer lite där), Max Payne, Scorpion (Mortal Combat) eller varför inte Yoshi.

Visst, jag har haft typ en tjejig utstyrsel, playboykanin, men som den bitterfitta jag e så trampar jag alltid mig själv på tårna så nu behöver ingen annan påpeka det. Årets utstyrsel, eller "dagens outfit" om man nu vill använda det skituttrycket, blir att klä ut sig till en tops. Helblå kläder, vita lurviga skor och en vit pälsmössa.
Andra bra idéer:
Majskolv
Paket med snören
Din mamma
3-försäljare
Adam Allsing
Flygplan
Kondom
Tony Hawk

Aah, finns en hel del idéer. Inte så dyrt heller. Bangar sexy kitten, red light district-hora och fitta.
Äsch, nu skriker min mage efter mat så so long suckers!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0