Ett litet tillägg

Såg nu ännu en sak jag blir irriterad på angående Hot och not-grejen på http://Blogg.se framsida.

 "De är extremt provocerande. Byxorna tycker jag personligen är helt okej, men är Camilla rätt person att bära dom?" Vad tyckte du om byxorna? Hot or Not?"

Skitsamma om folk tycker byxorna är snygga eller inte (jag tycker dem e råfula) men att påpeka att hon inte har kroppen till att bära dem, fuck you! Vill hon bära dem, låt henne. Tycker hon att de är snygga, så ha på dig det! Att hon inte skulle vara smal nog för att ha dem är rent skitsnack. Hon har en fin kropp och passar väl bra i dem (även om byxorna i sig är fula på alla). Är hon rätt person att bära dem? Ja, om hon gillar det och om Elin Kling tycker det också så lyssna på dem. Detta är ännu en anledning till varför jag hatar små onödiga 17-åriga Mjällby-låtsas-modebloggare. De tror sig ha rätt att bedöma folks vikt och vad andra människor passar i. Ja, jag har själv påstått att alla videobloggare vägen 45 kg och bantar konstant så in my face! Men just vikt är ett sjukt känsligt ämne för min del efter diverse psykiska nedgångar. Att påpeka någons vikt/kroppstyp är ett jävla påhopp. Speciellt när det gäller sådant som inte ens berör en. Självklart kan man ha åsikter om vad som passar och inte men håll det för dig själv! This time it´s personal...

Camilla har skitsnygg kropp, hade gett mycket för att ha hennes ben så bara fuck off!
Ja, jag är irriterad ca 95 % av dygnet.

Pluggandet går framåt men fan inte snabbt. Min tatuering kliar och mitt kaffe e slut. Ska nog spela lite unreal tournament istället en stund. Undrar vad personalen på bibblan tycker om det. Men guess what, I don´t care.
Äääh fuck this, modebloggare kan kasta sig själva i sjön och tjocka människor ska ha en eloge för att dom är underbara männiksor. Jag är också tjock så försök itne klanka ner på mig efter detta inlägg. Säg nåt som itne är sant om ni vill såra mig.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0