Dejting

Jag kollar på Christine där hon ska försöka vara mer som män, att dejta någon mycket yngre och inte skämmas för det. Det stämmer till viss del, killar kan dejta en mycket yngre tjej. Men en tjej kan itne dejta en mycket yngre kille på grund av följande:
1. Killar ligger lite efter i mognad. Om jag som 23-åring skulle dejta en 18-åring hade jag troligen gått bananas på honom. Han hade varit oerfaren, barnslig och fortfarande vänt på huvudet om han hör ljudet av en scooter då det kan vara någon av hans klasskamrater.
2. Man har helt olika mål med livet. Då han fortfarande på frågan vad han vill bli när han blir stor svarar: "VD för nåt företag" eller "bo i The playboy mansion" känns inte just framtidsplanerna så uttänkta. Samma sak gäller hur seriös man vill vara i ett förhållande och hur seriöst det kan bli. Om jag som 23-åring ändå har börjat mina funderingar på att köpa bostad, gifta sig (skrämmer säkert bort någon nu) och barn och liknande så delar man nog inte det med honom. Samma sak gäller om du är 40 och dejtar en 20-åring. Du blir fortfarande den som pressar den yngre.
3. Människor skulle se dig som en sugar mama som försörjer din pojkvän/dejt. Alla frågar sig hur seriöst det egentligen är.

Nä, tjejer kan inte dejta mycket yngre killar. Killar har redan såna svårigheter att våga vara seriösa med tjejer så hur bra är det då att vara med någon som vill vara jätteseriös?


Yes, anyway, blev städning och skrivning av diskussion idag. Snart kommer troligtvis min kära Bengan hit och myser en sväng. Sen blir dte avbyte och Klara kommer hit och myser med mig:) Mina två favorittöser.

Väcktes av polisen i morse då han skulle ta ytterligare vittnesmål för en händelse en tid tillbaka sen. Så fort man hör "Hej jag ringer från polisen" vaknar man jävligt snabbt. Trodde nåt hänt eller att jag låg jävligt risigt till. Kan dock itne tänka mig varför jag skulle göra dte men ändå. Man vet aldrig, Kissie kanske vill anmäla mig för förtal eller diskriminering i bloggandet. Det hade dock förvånat mig, då hon troligtvois inte ens kan dessa ord. Kissie, direktnumret till polisen är 112. Varsågod!

Tänkte inte klaga på så mycket mer just nu, är inte så bitter idag. Inte än iaf.
So long suckers!
Dagens bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0