Yes alltså!

Morrisey kommer till Sverige, 24 juni i Gbg. Ska propsa på min käre far att bjuda mig med dit om han nu ska dit vill säga men det gör han säkert:)

Haft en riktigt skön dag med lite plugg, lite handling och mycket vänner. sett 1,5 säsonger idag. Blir fortsättning efter criminal minds. Är konstigt nog ganska glad trots de "konstiga" nyheterna man fick igår. Inte gråtit någonting. Nu har jag bara en sak jag kan göra, komma över honom och där med basta. Är dock rätt förvirrad då detta kom som en blixt från klar himmel. Men men, han är inte värd mina tårar längre. Jag ska hitta någon som tycker om mig, som är säker på vad han vill. Kommer dock inte våga bli kär på ett tag. Men självklart finns det vissa killar som har potential;)

Nä, det känns som att jag kan gå vidare och leva mitt liv som jag gjorde innan, vara lycklig och glad igen. Dock enbart så länge jag slipper stöta på någon av dem ute.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0