Typiskt^^

Varför ska man alltid lyckas gå 10 minuter för tidigt och sedan missa gratis shots, öl och annan blaha?

Ajja kanske var bäst ändå, föreläsning till 3 och sedan kafferep med Lina, sen medlemsmöte. Ska bli lite trevligt faktiskt. Men istället för föreläsning blir det att skriva på essären och.... ja, det gamla vanliga jag gör en dag i veckan då jag undviker att göra det någon annan dag för att det är skittråkigt och ansträngande trots att allt är slut och det luktar illa, och jag ändrar matschemat för att slippa, ja, diska!
Nu råkade jag radera allting på minneskortet till mobilen bara för att jag connecta den med datorn. Jävla magväskefitta!

Så medan diskberget växer och kläderna besudlar mitt golv skall jag nu dricka kaffe i, ja, plastmugg.

Dagens bild
Måste utgå då jag raderade alla bilder på mobilen... Hmmpff!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0