This one time a clone came

Mina ögonlock är lika puffiga idag. Blir att använda ögonmasken lite mer. Sjukt bra köp!:D
Vaknade med en sorts tomhet. Känner för att åka till Göteborg idag och bara träffa päronen och äta söndagmiddag, kolla på tv med mamma och sova hemma. Då min käre mor så snällt sa i telefon i förrgår att jag alltid kan ringa henne och berätta allt så vill jag nog göra det nu. Konstigt att allt alltid känns bättre när man väl kommer hem, kommer ifrån Halmstad och alla människor här. Men om jag nu inte åker till gbg så blir det troligtvis inte mycket gjort idag. Promenad om en stund, tacopaj-rester, städning och kafferep med töserna (iaf en förfrågan)^^.

Jag börjar tro att förvirring sprider sig som en influensa. Ena dagen var man säker på sig själv och sina känslor, sedan pratar man med en förvirrad person och plötsligt är man själv helt ute å cyklar. Fattar itne varför jag gör vissa val, säger vissa saker när jag itne är 100% att det stämmer. Känner mig totalt förvirrad nu och jag har endast en person att "skylla".

Jag ska börja klona människor. Tänk va skönt att alltid ha en version till av sig själv som kan fixa alla tråkiga grejer, åtminstone dela upp allt arbete. Och visst fan skulle man vara bästa vän med sig själv? Iofs gillar jag itne mycket med mig själv längre. Då skulle jag nog inte gilla min klon så mycket heller. Men fan va härligt för killen som får hemsläp med mig. Då kommer det två versioner av mig. Nä nu börjar mina tankar flyga iväg lite för långt^^

Nä, nu ska jag och min klon städa upp i denna lilla håla vi bor i. Hon slänger kläder överallt och diskar aldrig.
Damn! Det är bra att ha en klon att skylla allt på:)

Dagens bild

Min nya bikini jag ska köpa
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0