Show your skills

Då rubriken kom från pepsi-flaskan framför mig så fick jag en idé om dagens inlägg. Vad har man egentligen för skills?
Jag kan:
Rapa hela alfabetet
Vicka på pektån
Sjunga med i hela texten till Fattaru - Mina hundar
Se ut som predator utan mask
Spela skalor på fiol
Tycka om att dippa Ballerina Choko i Bonjour Kantarell
Spöa It-data i Quake 3 Arena (iaf gjort en gång)
Klara av att inte diska på 2 veckor
Skura 20 toaletter på mindre än en timme (arbetsskada)
Somna överallt

Hmm, borde man lära sig lite mer grejer kanske?
Ajja, kvällen oviss men troligen hänga med Therese och Emma, lite chill filmkväll.
Btw, nästa filmköp:

Vill ha nu!
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: pg

det är den bästa filmen jag vet. och sen att min man fick vara med, det var ju snällt!

2009-05-23 @ 17:01:50
URL: http://pege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0