Saturday fever

Okej, nu e jag pissed. ena cd:n på säsong tre av vänner hackar röven av sig. Detta e inte en bra grej. För er som trodde det vill jag bara säga att ni borde uppsöka någon sorts hjälp.

Såg två döda fåglar bredvid varandra idag. Ganska äckligt.
Jag rensade avloppet i handfatet idag. Också ganska äckligt faktiskt.
Min föräldrar handlade mängder med mat till mig idag. Inte alls äckligt, väldigt bra.
Köpte en ballongvisp också, den såg ut såhär

Snart kommer Lina och Klara hit för att se på Eurovision och sjunga med högt i La Voix. Mycket skoj.
Utgång ej bestämt.
Känner mig mest mentalt störd just nu.

Förresten kom duvan hem idag igen. Blev lite glad faktiskt då alla kvistar är borta från taket och nu bor det säkert en liten duv-familj där upp som kommer växa upp och tortera andra hus på Nyhem. det ser jag allt fram emot.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0