Projekt barndom

Har hittat två gamla filmer min klass spelade in när vi gick i 3an på lågstadiet. Några reklamfilmer och en sjukt kul film där jag förvandlas till ett monster med stora öron, utstående ögon och fult hår. Mycket spännande faktiskt. Dessa ska man lyckas få över från vhs till dvd för att sedan lägga upp på datorn. kanske t.o.m facebook. är dock för stor för dte tror jag. Men fan va kul den e! Blev mycket lycklig när pappa sa att filmen står i hyllan här^^

Ska nog bli rap-artist och rappa om min hemskt svåra barndom. "Jag kommer ihåg när farsan blev sjuk, influensa precis runt jul, Sjuk i en hel vecka, ingen julbonus så det till julklappar skulle räcka"
Nä fan, jag har flytet.

Har bloggat alltför mycket idag, antar att d e för att jag itne haft så mycket för mig idag.
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0