Pluggnatta hos Bengan

Yes, nu har man suttit hos bengan sen kl halv 11 och hjälp henne plugga med pizza, kaffe, redbull och promenader. Hon är så duktig så=) och jag har det gött som fan. Tidigare var det Champions league-final (sket i andra halvlek) och vin hos Klara och Lina med brudarna. Vi ska hålla oss vakna hela natten tills hennes tenta är över så om någon vill åka och köpa ett flak redbull så var så goda. Du kan ringa mig på 073****11*. Telefontid, måndag till fredag, 00.00- 23.59. Lördag - söndag, 00.00 - 23.59.

Usch nu börjar magen säga ifrån efter allt kaffe.
Nu ska jag förhöra henne lite mer och svarar hon fel så blir det en käftsmäll:) Önskar även lycka till till alla som ska skriva tentor imon. Själv ska jag skriva en diskussion imon så lycka till till mig.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0