Plingplongtaxi till plåsterhuset

Nu sitter man här, med hjärnskakning och en bula i bakhuvudet som är större än huvudet självt. Blev en kväll som började roligt men slutade ganska jobbigt. Först satt man ute på bolmens och tjöta med tomten och massa annat folk. Matade fiskmåsar och grillade. Sen till Louie och där va d drag må jag säga. Alla de bästa var där:)
Sen kåren, där man fick en sjukt konstig och bitter kommentar av kanske inte direkt min favoritmänniska. Sen var det dans och då ramlar Erica baklänges och slår i bakhuvudet i bordet, svimmar av och sen börjar halvt krampa. Sen kom ambulansen och körde mig till sjukhuset, där vänta Emma på mig (ja, Lukas och Emma körde snabbare än ambulansen). Sen var det halvt fylletester doktorn gjorde. "Peka på din när med höger pekfinger." Nu började jag tänka så det knaka då jag knappt kan höger och vänster och dessutom ska man peka på sin egen näsa med armarna utsträckta. Sen var det sprutan i armen. Jag börjar rabbla upp min hemtelefonnummer för att tänka på annat. Det funkade. typ. Dessutom fick doktorn mitt nummer. Det jobbar vissa väääääldigt snygga läkare på sjukhuset i Halmstad. Besök det, det är värt mödan.
Ajja, sen röntga nacken och sen va d att åka hem.

Nu har man sån jävla huvudvärk så jag tror jag hugger av huvudet snart.
Kommer itne ihåg allt från igår men jag vet att jag ringde och flirtade med Niklas på 118100, en norrlänning med världens sexigaste telefonröst. Ringde även och sjöng ikapp med en annan som jobbade på 118100. All by myself tills jag frågade vad han hade på sig.

Emma och Lukas, tack för all hjälp igår. Ni är änglar:)

Man kan inte cykla i rymden för det finns ingen friktion som hjulen kan få fart från. (källa: Niklas, 118100)
So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0