Pepp? Öh, yeah!

Holy hell, nu kan jag snart titta på Legend of Zelda, the movie! Den kom ut i USA 1 april, och nu jävlar ska jag ladda ner och glo så ögonen sticker ut ur huvudet på mig! Jag skiter nästan ner mig asså! Fan, snabbare nerladdning tack. Om någon skulle vilja anmäla mig för att jag laddar ner en film, fine do so. (Men inte denna veckan helst, jag måste hinna få ner den och se den ca 145 ggr) Sen är det fritt fram att anmäla... Bastards...

http://www.youtube.com/watch?v=1a_YuTomTuo

Jag kan inte sluta le. Blir alldeles till mig, ni förstår inte hur mycket jag längtat efter film på Ocarina of time.
Varför har jag itne snabbare bredband nu?!
Lite nördigt men....

Inte lika cool men ändå...
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0