Nu behövs verkligen terapin!

Drömde igen massa konstiga saker inatt. Denna gång var jag på träningsläger för militärer. Vi skulle övas i massa olik agrejer, bland annat hade vi syra-krig varav man skulle ge den som skjutit en dåligt samvete och villja rädda en istället. Detta funkade då min fiende va jättesnygg. På alla vapen vi använde stod det "var snäll" och "Du är söt". Sen kom en annan övning där man skulle få två uppdrag att klara av. Jag var tvungen att slåss mot killen i motorsågsmassakern och någon som hette typ Voolie eller nåt. De började jaga mig och sen lyckades jag prata med dom och säga att de åtminstone kunde ta en i taget. Sen skulle vi ut i krig, men full mundering. Sen vakna jag.

Drömtydare, någon?

Idag blir det först anställningsintervju, sedan till Emma och chilla, sedan sommarfesten på kåren. Har iofs labb imon så blir nog inte jättemycket festande. Sista  labben:) gött!
igår var nog roligaste kafferepet på länge. Bengan kom hit med monopol och vi drack kaffe å käka kebabtallrik. Jag förlorar 2 av 2 ggr på monopol och sedan dags att spela kortspelet 500, varav Erica "Pekka Heino" Delle förlorar 3 av 3 ggr, och då var t.o.m Gustaf med och ändå förlorar jag! Jag trodde han skulle vara sämst. Dåligt...

Dagens bild

Så jävla snygg! Och hon kallas plus sizemodel men såhär borde måtten för modeller se ut. Ville bara säga det:)
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0