Medlemsmöte

Njo, igår var det dags för kårens medlemsmöte. Detta var... långt! Satt från 18 till 01 och diskuterade viktiga frågor men alla frågor var itne direkt intressanta. Kände mig tyvärr inte så insatt i allting. Men vissa viktiga frågor var ganska medryckande. Och gratis pizza och kaffe hela kvällen var heeelt okej;)

Labben idag blev minst sagt laddad. Skulle förhandla och grejer med andra grupper och alla blåste alla till slut. Detta var ganska kul att se, vissa blev väldigt farbannade:) Filips reaktioner var fanimej roliga att höra och se!
Nu blir dte att skriva empiri-delen till labbrapporten och sedan börja på hemtentan. Tack och lov bara en sida vardera. en fyller ju kära Louise år idag så det blir firande ikväll och för att göra reklam för kåren (som jag lovat Gustaf) så hörde jag att stora dansgolvet är öppet idag så dra dit så många som möjligt så kan vi fira att det är mer än 20 pers på kåren:P

Grattis Lousie!:) Ge mig ett C
Hejsvejs mina barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0