Lyckat

Yes, var faktiskt en lyckad kväll igår trots allt. Till Bolmens vid halv 9 och träffa spp_are och massa andra, sen till Louie och chilla, sen till kåren och chilla. Visst fanns det vissa personer jag bara inte ville se men gjorde ju självklart det men klarade av kvällen galant ial. Nu har även min overall blivit ollad och daskad av Jon. Blev livrädd när jag ser att han står och viftar med sin rosa stick mot mitt ben. Men men, lite kort från igår kommer upp.




Fler bilder på FB.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, förlåt Erica jag skrattar fortfarande så att jag döör...Men jag får väl be om ursäkt för min väns konstiiga beteende..

2009-05-14 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0