Inatt jag drömde

något som jag aldrig drömt förut. Anyway, jag var hemma i Göteborg och helt plötsligt när jag körde runt i en skrinda var det vilja djur överallt, på gatan, i affären, överallt. Jag och någon mer skulle rädda världen så vi åkt4 till träskmartkerdär det var djur överallt också. Blev jagade av lite krokodiler, hajar och mammutar. Sen kom vi till ett hotell där vi skulle laga massa mat men han som ägde hotellet försökte skjuta mig men jag skjöt honom först. Sen hade vi räddat världen och jag åkte tillbaka på skrindan på Möbelgatan i Mölndal men krockade med en svart puma. Sen vakna jag.

Nu har jag huvudvärk, men ändå hyfsat glad och pigg. Nu är dte dags att laga käk och sedan fortsätta plugga.
More to come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0