"I´m sooo happy for you"

Ska man vara ärlig när den man är kär i skaffar flickvän men sagt att han inte villl ha någon flickvän eller något seriöst på ett bra tag med någon över huvud taget? Ska man säga att man är glad för hans skull? Eller bara hålla käften?
Är inte ett dugg glad för någons skull. vet inte om jag har rätt att känna det men känner mig typ... sviken. Kan man inte bara säga som det är? Öppen dialog verkar aldrig funka eller finnas. Även om folk säger att man har det. Kände av svartsjukan så helvetes mycket när jag fick reda på det. Blev helt varm samtidigt som jag fryser och kokar.
Vet inte om jag e ledsen eller irriterad eller arg. Känner mig mest... tom...

Hatar att vara kär!! Jag e ju kär i dig!
Hej snefylla idag. blir nog nyktert istället.
Hej-fucking-svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0