Holy hell!

Det var inte nådigt skoj igår. igår, under morgonen var baksmällan ett faktum och den ville inte släppa förrän ungefär kl 5. Gick till Bolmens och blev attackerad av en alkis som satt och grilla. Sen hem och byta om till klänning och finskor inför årets 6M-gala dår vi bjöds på mat och hur mycket alkohol typ. Öppen bar är livsfarligt. Middag med spex (inte vanlig gasque-tjafs utan mycket roligare och lite finare), prisutdelningar varav Emma, Louise och jag fick pris för årets partypinglor. Värmde eorhört mycket att höra:) Sen blev det kareoke och därefter börjar det bli suddigt. Jag vet att öl, smutsigt golv och vispar var inblandat. Och har en gigantisk bula i bakhuvudet och halvt nackspärr. Drog hem runt 4 och sov otroligt gott och vaknade inte så bakis som dagen innan.
Tack, 6m och kåren å alla som var med och gjorde det skoj igår!

Dagens bild

Nu är pizzan snart här!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kolla till kavstimodo igår på awn och han står tyggt inne vid baren. =) skulle hälsa.. haha!

2009-05-23 @ 18:42:23
Postat av: Anonym

ja det va jag som skrev innan..:P

2009-05-23 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0