Gbg @ night

Ja, Göteborg kan fortfarande festa och chilla som fan iaf. Blev en tripp till Nordstan med Frida vid 2, köpa borttagningsmedel för håret, hämta ölen hos mig, åka till Kållered och dricka öl och ta ut alla extensions. Shit va tid det tog! Satt i 2.5 timmar och pinades i hårbotten. Men nu känns det sjukt gött att bara ha sitt eget hår:) Sen kom Jossan iaf och drog till  Sticky. Fick en gratis pizza och en öl, skadar aldrig. Var dock den äckligaste pizza jag någonsin ätit. var enbart ost, salami och tabasco-chili-wasabi-tomatsås. Brände gött i munnen...
    Efter mexikan-pizzan drog Frida, Jossan och jag till Bishops arms för ännu mer öl, träffa greken, EB och koffe. När dom stängde blev det diamond dogs där vi träffa Viktor och en norrman som såg lite ut som någon från filmen Tillsammans, fast på norska... Sen hemåt med 4an där vi träffa en rolig man i partyhatt, och min gamla granne. Nä va massa skoj folk.Men skit i det nu.

Snart hem till Halmstad igen, och självklart BK innan bussresan. Hur har allas helg varit annars?
"Det är kul när det går bra. det är tråkigt när det går dåligt. Det är dåligt när det e tråkigt. det är bra när det är kul."

Suck, nu ska jag packa och man måste dessutom hjälpa pappa att bära plankor och slipa dem. Jag vill inteee!
Dagens bild
(Utgår idag)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0