Erica behöver nog terapi

Efter att ha läst 7,5p psykoanalys blir jag väldigt rädd för mina drömmar. Drömtydning hade nog inte skadat iaf. Drömmen började med att jag skulle på restaurang men min familj och släktingar. Det var sjukt mycket folk och plötsligt måste jag och 2 andra försvara oss mot massa gäster. Alla "onda" gäster sitter på var sin stol i en ring och jag ska lyckas döda fem av dem för att kunna komma därifrån. Använder sedan en matkniv för att skära halsen av fem personer. Så jag sätter in kniven i halsen och får en gaffel i magen själv. Och sen blir allt ännu värre, jag ska jävlas med den siste onde kille kvar, så jag dödar hans mamma... Sen blir han skitarg (konstigt) och jagar mig med sin, olyckligtvis myyycket större kniv, än den jag har. Sen vaknar jag och mår verkligen illa efter allt blod och helt sjuka tankar.

Idag är det söndag, och är ganska ovetande om dagens aktiviteter. Blir iaf en ritkigt god middag idag, vet dock inte vad än. Ska iaf inte försöka tyda mina drömmar...

Okej, jag dör långsamt av skratt!
http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=ab778134-3ea3-40bf-89b7-4d012d9ba73b&from=SVSE_ifilm&tab=m1228396741329
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0