Detta har hänt

Varit kasst med bloggandet på senaste nu. Tänkte skriva kortfattat vad jag gjort och vad som hänt allmänt. Kommer inte ihåg vilken dag jag gjorde vad dock, och dygnsrytmen har ändrats drastiskt sedan sommaren börjat och sommaralkoholisten har kommit fram.

Okej, kortfattat nu då:
Har inte sovit hemma på 3 nätter. Bengan och Gustaf, tack för sovplatserna:)
Spelat 500 med Bengan och förlorat alla ggr
Fått jobb:D
Köpt nytt duschdraperi
Va på sommarfesten på kåren
Spelat guitar Hero Metallica edition. Sjuuuukt kul!
Hängt som fan med Bengan.
Fått sommarlov

Ajja, igår va iaf sjukt skoj, blev först en dag med Bengan, till systemet, sen till henne och fixa iordning sig, grogga, dra till Bulls, käka och dricka mer, hem till bengan igen, spela 500 och dricka skumpa, sen hem, bli påpucklad av nån idiot, dra till tomten och efterfesta, ha halvt stört gruppsex (en stor överdrift) i tomtens säng, sen till 40 och ha M-6, sen cvakna, sen ha huvudvärk, sen dra hem, senäta ipren, sen duscha i en timme sittandes, sen kolla dålig hajskräckfilm, sen vet jag inte:) Just det, och nu sitter jag här.

Hejsvejs MF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0