C-bear<3

Idag fyller min kära Klara år, ett åt närmare till pensionen. Blir därför fotboll och öl i hennes ära:) Ska bli möe trevligt men dock inte ett öre att spendera på henne. Känns lite ruttet faktiskt... Men jag lovar, present kommer komma!

Sitter på bibblan med Emma och försöker få saker gjorda men det går inte som jag vill. Referenser kan köra upp sig själva i någons akterdel just nu. Har dock lyckats få en tenta jag itne gjort registrerad. Skadar ju inte:P Om någon skulle tänka sig att skvallra och vilja jävlas med mig om detta nu så ber jag Er, Don´t! Det bästa besked jag fått idag, än så länge.
Gaah, jag hatar referenslistor och allt annat blaha som är tråkigt. Kort och gott, jag hatar sånt som är tråkigt.

Nä nu ska jag snart droppa av och kanske, kanske börja skriva essären men orkar inte nu! Orkar inte plugga alls nu. Ändå har man 5 sidor essär, komplettering på kritiken och referens-fucking-listan till fallet kvar. Och just det, en hemtenta också. Bööh, orkar inte!

Hejsvejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0