Borta bra men hemma bäst

Känns rätt wierd att komma hem till götet faktiskt. Så fort bussen körde in i Göteborg så började jag sakna Halmstad med en gång. Vet inte varför. Även om alla är upptagna hela helgen med annat i Halmstad och knappt några i Halmstad över huvud taget så sknar jag det. Mestadels lägenheten iofs, att sova "hemma", det som har varit mitt hem i snart 2 år. Men är inte så illa att vara hemma och dricka vin och öl, kolla på hockey, käka spagettigratäng med pappa. Dessutom blir Sticky imon en höjdare, va sjukt längesen man var där. Det jobbiga är dock att alla säger att jag pratar jättemycket halmstadsdialekt nu. detta skäms jag lite för nu faktiskt men får la försöka göra något åt det snart:P
Ajja, saknar iaf halmstad vilket jag nu för tiden ser som mitt hem, min hemstad. Göteborg har sina fördelar men inte alltför många.

Dagens bild

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0