Vilken jävla trevlig kväll!

Sitter här och kan inte sluta le/skratta när jag tänker på allt som hände igår. Dock sitter man i en jättevarm lägenhet med en odör av cigarettrök och gammal alkohol, klibbigt golv, massa disk och massa kläder (som inte ens är mina, borde ställa fram en lost and found-låda). Blev en gigantisk överlämning till nya staben, nu är man X-straffmästare (en aning ledsen). Började vid 10 med champangefrukost med våfflor, äggröra och bacon (stabil frukost är viktigt när man ska ha en heldag med vin). Sen blev det lite bus och lekar, gasque, mellanfest på bolmens och sedan kåren där jag träffade ungefär alla människor jag känner. Hade en riktigt mysig kväll, hem och se film och sedsan skeda;) Lagade till och med en riktig frukost i morse och hade trevligt. Sen fick man sällskap till Willys för att storhandla. Nu sitter juag här igen i min inrökna och sunkiga lägenhet som genom lukten framkallar kräkningar och bara är glad. Är så otroligt glad/orolig och ja, överlycklig nu faktiskt.

Nu blev det sagt att jag ska jobba på Lazee-konserten imon. Blir gratis inträde, käk och ja, en live konsert=) Dessutom alkoholfritt vilket faktiskt är sjukt skönt efter gårdags bravader. Sen har ju uteserveringarna öppnat på bulls. Dit och chilla på lördag? Hell yeah!

Ska lägga upp lite filmer snart men får nog städa lägenheten först och diska i mängder. Ingen som vill hit och diska lite åt mig? *ler sött*
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0