Underbart

Varje gång jag väl går upp såhär tidigt (vilket inte är ofta kan jag meddela) och det är sol ute får mig att tänka på alla mornar i London när man skulle till skolan. Blir helt lycklig inombords. Saknajj!
Varför går jag upp 06.50 idag? Jag har ingen aning faktiskt. Har sovit skitdåligt oc ändå, kl tio i 7 e  jag piggare än Jesus. Så nu är det kaffe i koppen och Club 8 - Jesus, walk with me på mp3-listan (Reklamlåten till Ving tror jag)

Dessutom är det ju stabsöverlämning idag så kl 10 sparkar vi igång med champangefrukost och våfflor, Emma hänger på låset på systembolaget och jag själv kommer troligen ha fått all min trötthet vid den tiden så jag kommer la halvsova i köket någonstans och vakna med våffel-mönster i ansiktet.

Anyway, hoppas alla får en mysig dag:)
Dagens  bild

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0