Thumbs doup

Tummen upp:
1. Alkoholfri fredag, alltid skönt att vakna upp pigg och kry.
2. Sovsällskapet, finns det något mysigare?
3. Vädret, ändtligen en riktig vårdag när dte dessutom är varmt.
4. Mysig dag med fotboll med töserna och kanske en utgång.

Tummen ner:
1. För tillfället... min hälsa tror jag.
2. Mina läppar är astorra. Tagit lypsyl ca 20 ggr/dag.
3. Håkan från färjan på kanal 5. Kan ingen ge honom nackskott?
4. Lazee-konserten på kåren igår. Skumma läskiga typer var där och ca 100 pers till. Inte mycket folk direkt. Gjorde ingenting mellan 9 - 03.

Har nu så sjukt ont i magen igen, som igår. Känns typ som mensverk. What the fuck? klara, operera bort min livmoder? Imon kanske? eller varför inte nu?

Satt och tänkte på hur jag och min bror lekte Gul bil när vi va mindre (typ 21) och kom på att ful bil är en ännu roligare lek. Här är några:
Dagens bild(er)= Fulaste bilarna




Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0