Tackgasque och down low

Var på den mest livade gasquen igår någonsin. Alla ca 30 pers sjöng och var überglada. Även jag vid detta tillfälle. Rom å cola och öl mängder, sen fest på bolmens. Blev mer korridorsfest faktiskt, alla satt å chilla i korridoren. Här slutade mitt roliga en aning. När den man är intresserad av går hem, hand i hand med en annan tjej 100 meter framför en vill man helst bara gå åt ett annat håll. Känner att jag blir mer och mer intresserad men vågar inte prata med honom knappt. Och när jag bara tittar på honom blir jag nervös och alldeles röd i ansiktet. Hur gör man då? Om någon har tips så var snäll och berätta för mig. Vill inte blir intresserad eller börja tycka om någon. Funkar ju aldrig iaf.

Snusen snart slut och nudlarna sitter upp till halsen på mig. Men... hittade världens sötaste hundvalpar och världens fulaste också. Gissa vilken den fula är... Om du gissar rätt kan du vinna en zebrafärgad ankpress. (eventuell vinstskatt betalas av Mikeys mamma)


Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du var också här och härja, fick påhälsning av silikon och blev knappt av med han ;)

2009-03-22 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0