Sammanfattning

Sitter å läser gamla blogginlägg. sjukt kul faktiskt. Speciellt en dag som denna när kanoten inte direkt är fullsatt. Känns som jag inte sovit någonting även om jag somnade snabbare än en jude på cykel genom Tyskland 1939. Blir la lite gasque ikväll iaf:)

Tänkte lägga in lite höjdpunkter från min blogg. Urtagna ur gamla inlägg.

1. Dagens hatobjekt: Amerikanska barn som sjunger julsånger och är bara såååå charmiga! Spyr på skitungarna...

2. Om nu inte norrköpingskillarna tog mobilen så ber jag om ursäkt om jag pekat ut någon. Anyway, ni suger iaf dock så skit samma. (jävla brunsås)

3. EUE: En Utvecklingsstörd Ekonom
INFO: Invalid Nymfoman Får Omtenta
EKP: Extremt Kåta Pojkar
SUP: Studenter Utan Pension

4. TV3:s sämsta programidé någonsin! (femton utropstecken) (efter "mamma söker ensam frusen bonde" eller vad det nu heter...)
TV3:s indiander i kanoten sjunker för att de är så jävla tjocka efter all tröst-ätning efter att ha kollat på sån skit som de sänder. (Inget emot indianer, dom e sköna snubbar)

5.

Hur man gör vardagen roligare med enbart en sax eller tejp

Ända sedan jag var liten har jag varit besatt av tejp. Jag har tejpat på de mest udda ställen i hemmet. Jag tejpade fast mig själv på golvet, tejpa fast stolarna vid köksbordet, och toa-locket vilket var otroligt kul att se när mamma skulle lyfta upp det. Ja, tacka vet jag tejp.
Jag må ha varit ett aningen psykiskt rubbat barn som trodde att bussar inte kunde svänga, att det fanns små människor i teven alltid, live och att hålfotsinlägg är en kroppsdel *vilket jag iofs trodde tills jag var 18* men roligt kunde jag ha iaf! Med så lite som lite tejp.

6. Gubben i lådan
Vi fortsätter till Hemköp och där ser vi en gubbe som tryckt ner sig själv i en metro-box. Ja, ni läste rätt. Han hade satt sig med hela kroppen i metro-boxen, bara benen hängde utanför. Där satt han och öppnade luckan när folk gick förbi eller sa något. Detta är något man inte ser varje dag. Vi drog lite skämt angående gubben i lådan.
- Han hade fastnat med skägget i brevlådan.
- Uteliggare sov förut på tidningar, nu i hela tidningslådan.

7. Nä, för fan, tv-licens är som ett brutalt plaströr nerkört i halsen...

8. Ja, idag vaknade jag av att Jehovas kom och ringde på. En hel familj med zigenare dessutom. Där står dom och ser läskiga ut och räcker fram ett papper med texten "vill du veta svaret på alla dina frågor?" Ja, jag vill ha alla svar men inte när alla svar handlar om Gud. Sen för söker dom tvinga sig in genom dörren som är öppen ca 3 cm bara. Vågar itne öppna dörren för ett helt dussin jehovas på samma gång. Då blir det väl ritual-slakt eller nåt på mig i min egen lägenhet, precis bredvid spisen och kastrullskåpet. Plötsligt ska man börja hugga huvudet av små getter och dra ut tarmarna genom röven på den eller nåt annat sjukt som jehovas håller på med.

9. Hade igår en av världens jobbigaste dagar på Maxi. Står i kön och har typ övertrasserat både kylskåpet och lånboken. Det står en mamma, ca 35-40 år framför mig i kön och hon gör följande;
; först och främst så bygger hon varuberg
; hon slänger maten på bandet, som om det var en diskus
; Hon lägger en Nästa kund-skylt medan hon har kvar mat i sin vagn som hon tydligen ska betala på något annat sätt eller nåt.
; Hon bygger varuberg på denna sida av nästa kund-skylten också.

Ni som känner mig vet att under detta tillfället står jag och vill lägga mjältbrand och C4 i hennes handväskan, slå nästa kund-skylten mot hennes huvud gång på gång tills det blir en liten eldgnista som antänder stubinen till hennes handväska och samtidigt kalla henne för mat-terrorist. Men nej, det gör jag inte (tack och lov att itne min hjärna styr allt jag gör, då hade Hemköp hetat Hembränt. 

För att göra saken värre så lyckades hon även ställa kundvagnen så sjukt åt helvete i vägen så jag kudne inte komma fram till mina varor och börja packa ner dom. När jag försiktigt flyttade hennes vagn så stirrade hon på mig som om hon hittat mjältbranden och vetat att det var jag. 
VARUBERG ÄR DJÄVULENS VERK!

10. Var hungrig och bestämmer mig för att steka en schnitzel och detta gör jag för det första, naken. När jag ska göra pulvermos till så värmer jag vatten som vanligt och tar ner fel kartong med pulver och äter sedan schnitzel med chokladmousse gjort på varmt vatten. men jag äter upp allting och går sedan och lägger mig. Hur fasiken tyckte jag att det gick?

Ajja, det var några höjdpunkter^^
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0