Snygg och smart?

Nu vet jag iaf ett svar på den frågan. Jag ÄR smart! Lyckades fixa min egen dator då internet fuckat upp sig ordentligt men Erica lyckas göra systemåterställning och fixa nytt virusprogram, hitta internetinställningar där speed och duplex ändras och jag fattar t.o.m vad jag gör. :D Så nu funkar internet och Avast e på väg hem. Det var AVG som fuckade upp allt så får se om avastb vill funka bättre. Tack och lov att dte itne var nätverkskortet som va problemet iaf. Måste meddela att jag är otroligt stolt faktiskt.

Det är såna tillfällen jag saknar min stationära dator som fan. Jag kunde allt på den datorn och jag hittade lösningar på allt. Dessutom avskyr jag Windows Vista som e byggt för jag vet inte vad. Tacka vet jag XP. Där e allt lätt och enkelt. (iofs en vanesak antar jag men ändå) Sen bärbar dator är en ny sak för mig. Alltid trivts bättre med stationär trots klumpigheten. Hellre en fungerande klump än krånglig och liten.

Tummens tema idag är just Windows Vista.
Tummen upp:
1. Nytt är alltid bra. Antagligen systemförändringar som ska underlätta och göra allt säkrare.
2. Snygg design.

Tummen ner:
1. Har aldrig använt Vista innan så det är sjukt svårt att hitta menyer och enkla saker. Kanske en vanesak men fan, va krångligt allt ska vara. Var är verktygsfältet på Explorer? Får ju leta som fan.
2. Alldeles för stora ikoner och ful startmeny.

Nu till något annat. Vaknade vid 7 med världens huvudvärk i morse, fick knapra ipren fram till 12. Sen var det till skolan och sälja böcker och ha seminarium. Sen var det kafferep hos mig med Emma, Lina och Klara. Innandess blev jag dock sjuuukt lurad av Emma som skickade sms från mobila bredbandet och lyckades skrämma upp mig ordentligt^^ Orkar inte dra vad allt handlade om men fan, you got me! Sen vet jag itne om Emma A försökte lura mig eller skrämma mig eller om det var allvar. Förhoppningsvis lurade hon mig men gick inte på det. Men man vet aldrig:P

Nu är det That´s amore på Mtv. Mååååste kolla på (jag är emot långa meningar, så det blev en jävligt kort en. Utan subjekt t.o.m)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0