Sjuk?

Tror att jag börjar bli sjuk. Är tröttare än jesus, ont i huvudet och är kall/jättevarm. Somnade t.o.m på föreläsningen idag. Inte bra... Men det var inte föreläsningen heller... Förhoppningsvis sista gången vi har Marta. Nu ska man sitta och plugga och leta artiklar om klassdiskriminering som INTE är kommunistiskt rabalder och vänsterextremister som spyr ut sina egna åsikter om samhället. Orkar inte! Vill bara hitta två eller tre tidningsartiklar och sen gå hem. Pepp? Nope!

Igår fyllde min käre far år.
- Åh, du kom ihåg min födelsedag!
- Ja, visst e jag duktig?
- Har du gjort idag då?
- Hade seminarium om avvikande beteende
- Låter intressant.
- Kom på mitten av seminariet att du fyller ju år, pappa.
- Hur kom det sig?
- Njaaa, vi pratade ju om avvikande beteende. Du passar rätt bra i den kategorin...

Pah dam bam Pssssh!
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0