Repris-söndag:) (uppdat.)

Jag älskar fanimej söndagar mest av alla dagar. Då e d lungt och skönt och massa bra teve. Grey´s anatomy, Den rätte för rosing, one tee hill, gossip girl och wipout+parlamentet. seriöst, finns det bättre teve?!

Efter gårdagen som började med ett stort leende på läpparna och avslutades i tårar. Idag är ögonen svullna och smått röda och jag somnar vilken sekund som helst nu. Sååå... var la allt jag hade att berätta för tillfället.

Min kära mor ringde idag och var gullig som vanligt. Dock ställde hon en mycket obekväm fråga. "Har du haft användning av spiralen?" Vad ska man svara på det? "Jadå mamma, jag ligger med folk."? Nej tror inte det, så blev ett mycket utdraget svar: "Njo... eller typ, ja fast ändå inte men ändå." Sen ville hon inte höra svaret riktigt :p Hon blev nog också rätt obekväm av frågan.

Och ja, jag är smått kär, i en jättesöt, rolig, snäll kille som dessutom är sjukt fin på alla sätt och vis. Detta ska också bli dagens tumme.

Tummen upp för:
1.
Pirr i magen. Så underbart att känna att man blir nervös och tycker att allt man säger låter dumt. Låter itne roligt men det är en underbar känsla.
2. Hur lycklig man blir av alla småsaker. Minsta lilla kommentar eller svar gör en helt überglad och pepp på allt.
3. Att det finns en chans till att allt går vägen och faktiskt blir besvarat. Behöver iten förklara dte mer:)

Tummen ner för:
1.
Osäkerheten, hur vet man att det kommer bli något? Eftersom killar och tjejer fungerar på helt olika sätt så tolkar man ibalnd allting vilket kan bli väääääldigt fel.
2. Saknaden, den känsla som aldrig vill försvinna. Varenda sekund vill man vara med honom men det går inte.
3. Man kan bli så oerhört sårad och väntar bara på att få höra: "Jag vill itne ha något seriöst". sen sitter man där och grinar, saknar och hatar sig själv för att man tror att man gjort något fel. Alltid ens eget fel i slutändan.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0