Produktiv dag

Trots sjukdom/symptom till sjukdom har dagarna varit intensiva. Fixat klart mitt cv och personligt brev, sökt jobb och pluggat skitbra med Emma. Fixade nästan hela analysen idag. Bara materialdelen och källförteckning kvar. Fixar vi lätt imon. Ikväll blir det vinkväll och chill med Emma, Lina (födelsedagsbarn imorgon) och Klara.
Känns som en tyngd lyfts från mina axlar när jag väl kommit igång med jobbsökandet. Pallar inte att vara arbetslös i sommar igen. Och flytta hem i sommar kommer itne på fråga. Har ingenting kvar av mina egna grejer i Mölndal. inte käder. Och dessutom bo hemma en hel sommar, nej tack!

 Har äntligen fått lite distans på saker och ting nu. Känns mycket bättre (jämfört med förra veckan som bara var tyngt av bajs, problem och mer bajs. Eller som Rachel säger: "Rockbottom, 15 meters of crap, the me."

Hejsvejs på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0