Helt slut

Kom hem från förfesten vid halv 10 idag och känner mig helt slut. Huvudvärk och spiknykter. Sen vill ens gamla ragg/kk ragga på mina kompisar och ber om deras nummer. troligtvis för att jävlas eller få mig svartsjuk eller nåt. Funkar ju inte direkt jättebra. Blir en otroligt lugn fredag och definitivt helg. Känner mig helt off nu för tiden. Men en glad nyhet är att jag fick pengar av farsan idag till AG!=) Ska så dit och leva studentlivet i ovven!

Annars har jag itne mycket att dela med mig av, eller egentligen vill jag skriva om jättemycket men kan inte göra det. hade förstört en hel del. Gah, vill skriva av mig! Ajja kanske allt detta som götr mig helt off.

Kom på en väldigt konstig sak som jag undrat över en tid nu. Varför har matkassarna i USA inga handtag?

"That´s it, everybody out!"
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0